Aanmelden op de Prof. dr. Gunningschool

Een leerling aanmelden voor de Prof. Dr. Gunningschool kunt u digitaal doen. Hieronder kunt u lezen hoe u dat kunt doen.

Stap 1
U ziet hieronder een aantal formulieren die u kunt downloaden door op de linken te klikken.
– Het aanmeldingsformulier
– Toestemmingsverklaring gebruik beeldmateriaal
– Toestemmingsverklaring informatie uitwisseling
– Lijst schoolse vaardigheden
– Toestemmingsformulier vertrekken van medicijnen
– Toestemmingsformulier ziek op school (o.a. paracetamol)

Stap 2
U vult deze formulieren zo compleet mogelijk in. Dit kunt u digitaal doen of u kunt de formulieren uitprinten, invullen, inscannen en daarna verzenden.

Wij adviseren om het aanmeldformulier en de lijst schoolse vaardigheden met de huidige school van de leerling in te vullen.

Stap 3
Naast bovenstaande gegevens ontvangen wij graag onderstaande informatie/documenten:

– Aanvraagformulier toelaatbaarheidsverklaring (TLV) **
– TLV (afgegeven door het samenwerkingsverband) **
– Dossier huidige school: ontwikkelingsperspectief plan (OPP), overzicht cijfers, niveau, klas, CITO uitslagen *
– Intelligentiegegevens *
– Indien van toepassing: verslagen diagnostiek
– Indien van toepassing: verslagen hulpverlening
– Indien van toepassing: dyslexieverklaring en/of dyscalculieverklaring

* Deze gegevens kunt u opvragen bij de huidige school.
** Indien een leerling van groep 8 komt is een TLV meestal nog niet afgegeven. Als wij een passende plek kunnen bieden organiseren wij een overleg met u, de leerling, huidige school en het samenwerkingsverband om de TLV aan te vragen.

Stap 4
Bovenstaande gegevens (stap 2 en 3) kunt u in één mail sturen naar: info@gunningschool-vso.nl

Stap 5
Zodra wij de informatie ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak voor intake met u te maken.